BTC-Nářadí btc-nářadí-nástroje VHM frézy a vrtáky za SUPER CENY |
ZBOŽÍ V AKCI
KONTAKTY
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
Zákazník
Obchodník
Číslo účtu CZK : 1569940237/0100 (Komerční banka, a.s.)
IBAN CZ8001000000001569940237
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy co nejrychleji k plné spokojenosti zákazníka .
Pro internetový obchod platí stejné podmínky jako v běžných kamenných obchodech ,proto není třeba mít žádné obavy z nakupování u nás a s případným vyřizováním reklamací.
I. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti:
mezi prodávajícím: BTC CZ s.r.o., IČO:25581996, dále jen „prodávající“, na straně jedné
a “kupujícím“ na straně druhé.
Upravuje rozdílně práva a povinnosti pro „kupující spotřebitele“, kdy kupující spotřebitel je vymezen § 52 odst. 3, „Zákona č. 40/1964 Sb.“ a pro osoby fyzické či právnické podnikající podle živnostenského zákona či jiného zvláštního zákona či státní instituce a organizace, dále jen „kupující podnikatel“. Pokud tyto podmínky reklamačního řádu upravují některá práva společně a shodně pro kupujícího spotřebitele i pro kupujícího podnikatele jsou označování jako „kupující“. Při řešení reklamace kupujícího spotřebitele se postupuje podle „Zákona č. 40/1964 Sb“.
a „Zákona.č. 634/1992 Sb.“ a souvisejícími právními předpisy. Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace řeší dle „Zákona č. 513/1991 Sb.“ a souvisejících právních předpisů. Kupující je povinen se seznámit s „Reklamačním řádem“ a „Obchodními podmínkami“ ještě před objednáním zboží. Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje
firma BTC CZ s.r.o. ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura nebo prodejka – dále jen „záruční list“) se všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo…).
II. Délka záruky
(zboží poškozené, použité, nekompletní atd.), tzv. výprodej.
III. Dodání poškozeného zboží
IV. Podmínky záruky
V. Neuplatnitelnost záruky
Záruku nelze uplatnit zcela nebo z části v těchto případek:
VI. Spotřební materiál
Na spotřební materiál (vrtáky,brusivo,závitové nástroje …) je poskytována záruka v délce 6-ti měsíců.
VII. Postup vyřízení reklamace
Je-li kupujícím kupující spotřebitel:
Je-li kupujícím kupující podnikatel
s prodávajícím upravuje Obchodní zákoník
VIII. Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (vrácení zboží)
Kupující (soukromá osoba, nikoli podnikatel s IČ) má právo podle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku. Pokud se tak rozhodne, nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním obalu, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující datum odeslání). Prodávající do 30ti dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
Odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje:
Uplatňuje-li kupující své právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, která byla uzavřena za použití prostředků na dálku, nebo-li učiněna objednávka přes internet či po telefonu, je zapotřebí tuto žádost doručit v písemné formě spolu se zbožím zaslaným či zaneseným na naší provozovnu.
IX. Rozpor s kupní smlouvou (soukromá osoba, nikoli podnikatel s IČ)
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z cenu věci nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6-ti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se prokáže naopak.
X. Řešení sporů
Případné vzájemné spory mezi kupujícím a prodávajícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem podle zák.č. 63/1992 Sb o ochraně spotřebitele v platném znění, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy
Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou k dispozici na www.coi.cz
• Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor s prodávajícím nepodařilo vyřešit přímo.
Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprve. spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné ma webové stránce ec.europa.eu/cosumers/odr/.
REKLAMAČNÍ A ODBĚRNÉ MÍSTO:
BTC CZ s.r.o.,
Provozovna:
Nad Výpustou 611
763 21 Slavičín
hy, které získá od svých zákazníků, nebude sdělovat třetím osobám a bude je
využívat výhradně pro potřebu osobního styku se svými zákazníky
všech jeho registrovaných údajů
- dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz)