BTC-Nářadí  btc-nářadí-nástroje  VHM frézy a vrtáky za SUPER CENY 

 

 


KONTAKTY

BTC CZ s.r.o.
26 dubna 1278
688 01 Uherský Brod
tel: +420 603 260 312
btc.naradi@seznam.cz
Provozovna
Nad Výpustou 611, 763 21 Slavičín

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky
Objednávání zboží

Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.

  • Každá taková objednávka musí obsahovat
    • kontaktní údaje (název firmy, případně jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt),
    • způsob platby za výrobky,
    • objednávané výrobky určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (např. typ povlakování,....).
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.

Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
  • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

 

Obchodník

  • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
    • se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
    • zákazník nedodržel  Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
    • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
  • O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.
Doručování zboží

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p.
  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné dle platného ceníku.
  • Cena poštovného je k vidění po vložení zboží do košíku, než  uděláte závaznou objednávku.
  • Balné a pojistné je  v ceně poštovného.
  • Dodací lhůta je 2 - 14 dnů. Přibližná dodací lhůta je uvedena u popisu každého výrobku. Zpravidla u zboží skladem je 2-3 dny. U zboží, které skladem není je to 3-14 dní.
  • Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.
Platba za zboží
  • V hotovosti - při osobním převzetí - zboží ve společnosti BTC CZ s.r.o.,
  • Dobírka - platba při doručení - zboží na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • Převodem - platba předem – zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky (přijetí), poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu. Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem. Po připsání částky na účet bude zboží neprodleně odesláno zákazníkovi na fakturační,  resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • Převodem - platba na fakturu – je umožněna stálým zákazníkům a státním organizacím, jako jsou školní organizace, apod. V ostatních případech je nutná telefonická konzultace s naším pracovníkem, který Vám upřesní podmínky pro platbu na fakturu.Naše obchodní společnost si vyhrazuje právo na neposkytnutí možnosti platby na fakturu a vyžádat si platbu předem na zálohovou fakturu nebo na dobírku.

Číslo účtu CZK : 1569940237/0100 (Komerční banka, a.s.)
IBAN CZ8001000000001569940237

Poštovné a balné
Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy co nejrychleji k plné spokojenosti  zákazníka .

Pro internetový obchod platí stejné podmínky jako v běžných kamenných obchodech ,proto není třeba mít žádné obavy z nakupování u nás a s případným vyřizováním reklamací.

 

I. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti:

mezi prodávajícím: BTC CZ s.r.o., IČO:25581996, dále jen „prodávající“, na straně jedné

a “kupujícím“ na straně druhé.

Upravuje rozdílně práva a povinnosti pro kupující spotřebitele, kdy kupující spotřebitel je vymezen § 52 odst. 3, „Zákona č. 40/1964 Sb.“ a pro osoby fyzické či právnické podnikající podle živnostenského zákona či jiného zvláštního zákona či státní instituce a organizace, dále jen „kupující podnikatel“. Pokud tyto podmínky reklamačního řádu upravují některá práva společně a shodně pro kupujícího spotřebitele i pro kupujícího podnikatele jsou označování jako „kupující“. Při řešení reklamace kupujícího spotřebitele se postupuje podle „Zákona č. 40/1964 Sb“.

a „Zákona.č. 634/1992 Sb.“ a souvisejícími právními předpisy. Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace řeší dle „Zákona č. 513/1991 Sb.“ a souvisejících právních předpisů. Kupující je povinen se seznámit s „Reklamačním řádem“ a „Obchodními podmínkami“ ještě před objednáním zboží. Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje

firma BTC CZ s.r.o. ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura nebo prodejka – dále jen „záruční list“) se všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo…).


II. Délka záruky

  • Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zákonná záruční doba je pro                      „kupujícího spotřebitele“ 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou

(zboží poškozené, použité, nekompletní atd.), tzv. výprodej.

  • Prodávající může zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruky je vždy vyznačena na dodacím listě.
  • V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí  Zákonem č. 40/1964 Sb. § 619-617, Občanský zákoník.
  • U vybraných produktů je výrobcem záruka pro kupujícího podnikatele omezena.

III. Dodání poškozeného zboží

  • Kupujícímu bezprostředně při dodání doporučujeme překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost balení, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu.
  • Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku oznámit emailem na adresu btc.naradi@seznam.cz

 

IV. Podmínky záruky

  • Místem pro uplatnění záruky je prodejna BTC CZ s.r.o., 26. dubna 1278, 688 01 Uherský Brod.
  • Kupující může zboží k reklamaci také zaslat přepravní službou / poštou na adresu provozovny. Balík musí obsahovat: reklamované zboží (včetně příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady, kontaktní údaje kupujícího spotřebitele. Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.
  • U zboží, kterému je na území ČR poskytován autorizovaný servis je vhodné zaslat reklamaci  přímo do autorizovaného servisního střediska.
  • V případě, že bylo zboží zakoupeno spotřebitelem s IČ musí kupující uplatňovat tuto reklamaci přímo a jen v autorizovaném servisu. V tomto případě se reklamace řídí podmínkami autorizovaného servisu.
  • Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu. Pokud bylo zboží již v minulosti reklamováno, také doloží doklad o reklamaci.
  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé použitím nesprávného spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé. Dále se záruka nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, přetěžováním, které je v rozporu s uživatelskou příručkou.

V. Neuplatnitelnost záruky

Záruku nelze uplatnit zcela nebo z části v těchto případek:

  • vypršení záruční lhůty
  • mechanické poškození, neodborné zacházení či obsluha, zanedbání běžné péče
  • používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou           určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • doručovatelem

VI. Spotřební materiál

Na spotřební materiál (vrtáky,brusivo,závitové nástroje …) je poskytována záruka v délce 6-ti měsíců.

 

VII. Postup vyřízení reklamace

Je-li kupujícím kupující spotřebitel:

  • Jde li o odstranitelnou vadu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Pokud není oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se prodávající s kupujícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.
  • Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání věci, kupující má právo na výměnu zboží, a to výměnu zboží se stejnými, nebo podobnými užitnými vlastnostmi nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  • Právo na výměnu zboží či odstoupení od kupní smlouvy, má kupující taktéž v případě, že se jedná o vady odstranitelné, ale pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vyskytujících se vad nemůže kupující zboží řádně užívat. Větším výskytem vady je myšleno 3x. Oprávněná a uznaná reklamace stejného druhu, nebo čtvrtá oprávněná a uznaná reklamace různého druhu.
  • Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím.

 

Je-li kupujícím kupující podnikatel

  • Jde-li o odstranitelnou vadu, má kupující spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Pokud není oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se prodávající s kupujícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.
  • Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání věci, je prodávající oprávněn vadné zboží vyměnit za zboží se stejnými, nebo podobnými užitnými vlastnostmi nebo vystaví dobropis
  • 30ti denní lhůta na vyřízení reklamace není závazná ke kupujícímu podnikateli. Jeho vztah

s prodávajícím upravuje Obchodní zákoník

  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace vyřízena výměnnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.

 

VIII. Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (vrácení zboží)

Kupující (soukromá osoba, nikoli podnikatel s IČ) má právo podle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku. Pokud se tak rozhodne, nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním obalu, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující datum odeslání). Prodávající do 30ti dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím 14ti dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Uplatňuje-li kupující své právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, která byla uzavřena za použití prostředků na dálku, nebo-li učiněna objednávka přes internet či po telefonu, je zapotřebí tuto žádost doručit v písemné formě spolu se zbožím zaslaným či zaneseným na naší provozovnu.

 

IX. Rozpor s kupní smlouvou (soukromá osoba, nikoli podnikatel s IČ)

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z cenu věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6-ti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se prokáže naopak.

 

X. Řešení sporů

Případné vzájemné spory mezi kupujícím a prodávajícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem podle zák.č. 63/1992 Sb o ochraně spotřebitele v platném znění, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy

Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou k dispozici na www.coi.cz

• Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor s prodávajícím nepodařilo vyřešit přímo.

Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprve. spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné ma webové stránce ec.europa.eu/cosumers/odr/.


REKLAMAČNÍ  A  ODBĚRNÉ MÍSTO:

BTC CZ s.r.o.,

Provozovna:

Nad Výpustou 611

763 21  Slavičín


Reklamační protokol
Ochrana osobních údajů
  • provozovatel stránek www.btc-naradi.cz prohlašuje, že veškeré údaje osobní pova-

hy, které získá od svých zákazníků, nebude sdělovat třetím osobám a bude je

využívat výhradně pro potřebu osobního styku se svými zákazníky

  • provozovatel se zavazuje na žádost registrovaného uživatele provést vymazání

všech jeho registrovaných údajů

-  dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz)